שינוי / ביטול הזמנה



רוצה לשנות או לבטל?
אין בעיה. המחלקה המשפטית שלנו רוצה להבטיח לך שהכל בהתאם לחוק הגנת הצרכן (התשמ"א -1981 והתקנות שהותקנו לפיו).

איך זה עובד?
פשוט שולחים לנו הודעה עם מספר ההזמנה ומודיעים שרוצים לבטל, ואנחנו ניקח את זה משם ונטפל בעניין כאילו הוא שלנו.

לאן לשלוח?
וואטסאפ:972-53-777-3427+
טלפון: 972-53-777-3427+
אימייל: [email protected]
דף צור קשר: https://www.loginnhotels.com/
אינסטגרם: https://www.instagram.com/loginnhotels/  (רק בימי חול כי בוויקנד אנחנו בים או בשווארמה רמב״ם)
פייסבוק: https://www.facebook.com/Autonomous.hotels.tlv (גם כן, בימי חול מאותן סיבות)



מדיניות ביטולים:
 
ביטול הזמנה של פחות מ-14 לילות:
  • אפשר לבטל עד 3 ימים לפני הצ'ק-אין, בלי דמי ביטול.
  • אפשר לשנות (פעם אחת בלבד) את מועד ההזמנה עד 3 ימים לפני הצ'ק-אין, גם ללא דמי שינוי.
  • אם המחיר החדש גבוה יותר, נחייב אותך בהפרש. אם המחיר נמוך יותר, אין החזר על ההפרש.
  • חשוב חשוב חשוב: אם הזמנת במסגרת מבצע "ללא החזר או שינוי", אז לצערנו אין אפשרות להחזר כספי או שינוי.
ביטול הזמנה של 14 לילות ומעלה, או הזמנה במסגרת חבילה:
  • אפשר לבטל עד 7 ימים לפני הצ'ק-אין, בלי דמי ביטול.
  • אפשר לשנות (פעם אחת בלבד) את מועד ההזמנה עד 7 ימים לפני הצ'ק-אין, גם ללא דמי שינוי.
  • אם המחיר החדש גבוה יותר, נחייב אותך בהפרש. אם המחיר נמוך יותר, אין החזר על ההפרש.
  • חשוב חשוב חשוב: אם הזמנתם במסגרת מבצע "ללא החזר או שינוי", אז לצערנו אין אפשרות להחזר כספי או שינוי.

אם אתם צריכים לבטל את הזמנה שלכם, פנו אלינו ישירות או מלאו את הטופס כאן למטה ואנחנו נחזור אליכם כמה שיותר מהר: