שאלות נפוצות

מה הקונספט של הרשת?

בואו תהיו תיירים בתל אביב, אנחנו כמה שפחות נפריע. כמו חבר טוב, המלונות שלנו יודעים איך לארח אתכם בצורה שטובה לכם. יש בהם את כל מה שאתם צריכים, ברגע שאתם צריכים את זה, בלי תוספות מוגזמות ובלי לבזבז לכם זמן תל-אביבי יקר מפז. אין פקידי קבלה ואין חדר אוכל, יש ווטסאפ ואפליקציה חכמה. הכל זמין 24/7 ו-100% אוטונומי, חכם ופשוט.

יש לכם קבלה?

צוות הקבלה שלנו זמין אונליין, 24/7. אנחנו מאמינים בלחסוך עלויות ללוגינרס שלנו ע"י הסרה של כל מה שלא בהכרח נחוץ - לדוגמא עמדת קבלה פיזית מאויישת כמו במלון מסורתי. מבחינתנו הכל זמין ונגיש לכם ואנחנו במרחק הודעת וואטסאפ אחת! וגם, טוב לדעת, הצוות שלנו תמיד בסביבה ויכול לפגוש אתכם במידה ותרצו או תצטרכו. רק תגידו ואנחנו שם.

איך עושים צ'ק אין?

הצ'ק אין שלנו מהיר ועצמאי: נכנסים ל- https://loginn.app/ ומשלימים את האונליין צ'ק-אין, זה לוקח בדיוק 2 דקות!
אחרי שתשלימו את התהליך, אנחנו נדאג לשלוח לכם את הקוד הסודי ליחידה שלכם כ-3 שעות לפני הצ'ק אין.

מה השעות צ'ק-אין/אאוט?

צ'ק אין מתחיל ב-15:00, להזמנות של אותו-היום הצ'ק-אין הוא החל מ-17:00.
הצ'ק אאוט עד 10:00 (במלון סוואנה עד 11:00).

אפשר לעשות צ'ק-אין מוקדם?

נשמח לתת לכם צ'ק אין מוקדם אם החדר שהזמנתם נקי ופנוי, רצוי לדבר איתנו ביום הצ'ק אין לבדוק.
שימו לב, לא ניתן להזמין מראש צ'ק-אין מוקדם. יש אפשרות לאחסון מזוודות בחינם כמעט בכל מהמלונות שלנו.

אפשר לעשות צ'ק אאוט מאוחר?

מי שרוצה לישון עד מאוחר מוזמן בכיף!
במידה ואין לנו הזמנה חופפת תוכלו להזמין שעתיים נוספות ב-50 ש"ח בלבד.
יציאה במוצאי שבת אפשרית בתשלום של 50% מעלות הלילה של שישי ובכפוף לזמינות.

איפה חונים?

חניונים קרובים:

  • מלון סוואנה - חניון מגדל-על דיזנגוף סנטר (החלק העליון המזרחי, מגיעים דרך בוגרשוב 69 ופונים ימינה לעלייה לחניון) Google maps
  • מלון פיקסל - חניון דיזנגוף סנטר (דיזנגוף 50) Google maps
  • מלון סיליקאט - ירקון סנטרל פארק (הירקון 78) Google maps
  • מלון קולורבוקס - חניון תל נורדאו (פרישמן 28) Google maps
  • מלון מונוכרום - סנטרל פארק תל אביב (יבנה 11) - Google maps
  • מלון דירות בלונדי - חניון שוק הפשפשים (רבי פנסח 4) Google maps
  • פינק גסטהאוס - חניון שוק הפשפשים (רבי פנסח 4) Google maps
  • סיינה - חניון שוק הפשפשים (רבי פנסח 4) Google maps

מתי מנקים לי את החדר?

בגלל שהקונספט שלנו מתמקד בלשלם רק על מה שאתם רוצים וצריכים, נקיון יומי לא כלול באופן אוטומטי במחיר של החדר - זה גמיש לחלוטין ותלוי בכם מתי וכמה נקיונות אתם רוצים. תמיד אפשר להזמין שירותי נקיון נוספים בתשלום לפי הצורך.

בעלי חיים מוזמנים?

כלבים מוזמנים בחינם ובאהבה. אם אתם רוצים להפתיע אותנו עם חיות אחרות, דברו איתנו מראש.

יש ארוחת בוקר?

אין לנו במלון חדרי אוכל ואנחנו סומכים על תל-אביב שתמיד יהיה לה משהו טעים ומגרה להציע. ובכל זאת מי שרוצה ארוחת בוקר בהטבה מיוחדת - ניתן לרכוש דרכנו שובר מיוחד ללוגינרס לארוחת בוקר על כיכר דיזנגוף ב-70 ש"ח לאדם, מזמינים איזה מנה שרוצים + שתיה ☕

אפשר לאחסן מזוודות?

כן, יש אפשרות לאחסון מזוודות בחינם כמעט בכל מהמלונות שלנו. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר.

איך אפשר לשנות או לבטל את ההזמנה שלי?

השינויים הללו הם בכפוף למדיניות הביטולים והשינויים אותה הזמנת. לעזרה נוספת פרסונלית ניתן ליצור עמנו קשר ונשמח לעזור.

איפה אני רואה את החשבונית שלי?

ברגע שתסיימו את האונליין צ'ק-אין תישלח אליכם חשבונית למייל מייד בסיום התהליך. אם ביצעתם תשלום בפלטפורמה אחרת (לדוגמא Airbnb) ולא דרך האונליין צ'ק אין שלנו, צוות הכספים שלנו ישלח לכם חשבונית בין 5-7 ימים לאחר הצ'ק-אין.

אני תייר. איך אני מקבל פטור מתשלום מע"מ?

אם אתם תיירים, מגיע לכם פטור מתשלום מע"מ על השהייה במלון. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להעלות את הויזת תייר שלכם (מסוג B2/B3/B4) לאונליין צ'ק-אין שלנו, ואם המסמך תקין אז התשלום שתתבקשו לשלם יהיה ללא מע"מ. שימו לב, המחירים באתר שלנו באנגלית לא כוללים מע"מ, והמחירים באתר באתר בעברית כוללים מע"מ.

בן כמה אני צריך להיות כדי להזמין?

אתם צריכים להיות בני 18+ כדי להזמין שהייה על שמכם. אם אתם מתחת לגיל 18 אתם יכולים כמובן לשהות איתנו בליווי מבוגר.

אפשר לקבל לול / עריסת תינוק?

לול מתקפל לתינוקות עד גיל שנתיים זמין בבקשה מראש ובכפוף לזמינות.

איך יוצרים איתכם קשר?

אנחנו זמינים 24/7 בדרכים הבאים:
וואצאפ: +972-53-777-3427
טלפון: +972-53-777-3427
אימייל: [email protected]
דף צור קשר: https://www.loginnhotels.com/
אינסטגרם: https://www.instagram.com/loginnhotels/ (בימי חול)
פייסבוק: https://www.facebook.com/Autonomous.hotels.tlv (בימי חול)